Torsdag

Idag har varit en bra dag. Jag hade sovmorgon och det var inte någon mattlektion idag eftersoma tt vi hade natonella prov i tisdags. på tal om tisdag, det var också en ganska bra dag för min del, jag pratade med tre personer jag inte brukar prata med
1. på bussen, pratade jag med en person på mitt eget initiativ, bravo mej 
2. pratade en annan person med mig, personen är snäll, antingen så ignorerar hon mig oftast eller så ser hon mig inre (antagligen alternativ 2) 
3, en annan person pratade mid mig! på deras initiativ. en person som jag inte direkt har något behov av att konversra med men ändå, en person som enligt den själv antagligen är för cool för att prata med mig eller så ser den mig inte heller (antagligen alternativ 1), en person som sagt till mig att det är okej att vara elak mot någon om man inte gillar dem, (helt klart alternativ 1) 
 
imorgon blir förhoppningsvis en bra dag också, Först och främst, Harry Potter novellen kommer up på Pottermore.com (förväntansfull). och jag behöver på tal om någonting annat inte vara mer än 1 h och 25 min i skolan! sedan ska jag antagligen juhandla. det behövs ju också nu nära inpå julen. Jag älskar julen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0